Vila i frid Bosse

Bosse du kommer alltid att vara med oss

Fick ett slag i ansiktet när jag slog upp ögonen i morse. En av de absolut finaste människor jag känt har lämnat oss och han har lämnat oss med stor sorg och saknad.

Först går alla mina tankar till Bosses familj och framför allt till Linda och John. Det är så svårt att förlora någon hastigt. Man hinner aldrig ta farväl och bara det gör, att jag lider så oerhört med familjen.

Bosse Sandell var en av de absolut finaste människor jag känt och framför allt när det gäller AIK. Bosse var en person som alltid var glad och som man alltid fick ett extra stort leende utav. Bosse delade även mer än gärna ut en massvis med kramar till oss tjejer.  Bland oss kommer Bosse alltid vara älskad för den person han var, en genuint snäll och glad person.

Bosse, din bortgång lämnar stora djupa hål hos oss AIK:Are. A21 på Hovet och Råsunda kommer inte vara detsamma längre utan ditt underbara leende. Vi tar så mycket för givet och en av sakerna är att vi alltid förväntar oss att alla alltid ska finnas kvar, även om vi vet att det inte kommer att bli så.

Bosse, du kommer alltid vara med oss oavsett. Där du nu är, där har du många vänner och du kommer att sprida ditt underbara humör på samma sätt och titta ner på oss med ditt fantastiska leende.

Vila i Frid, vi saknar dig.

Om Black Indeed

Hockey är min passion. Skriver om det mesta på gott & ont.
Det här inlägget postades i A-laget och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vila i frid Bosse

  1. matthias skriver:

    Det kommer kännas väldigt tomt på östra när man sitter där, såg han alltid där missade aldrig honom, snackade alltid med honom och han var alltid glad å skrattade jämt. Vila i frid Bosse du finns alltid hos oss

  2. Patrik Thomas skriver:

    Tack för dina fina ord Marie!
    Hjärtat svider och jag känner en saknad som är djup.
    Bosse var en av de varmaste härligaste goaste AIK:are jag lärt känna, ush vilken sorg.
    Kram,
    Putte

    • Black Indeed skriver:

      Ja det är tufft nu! En fantastisk man har lämnat oss och inget kommer att bli detsamma.

      • Putte Thomas skriver:

        Jag var på Sevve om att dom får fan köra en tyst minut första hemma fighten,han skulle föra det vidare…..vi får se…

Kommentarsfältet är stängt.