Bloggen tar ett uppehåll!

Agerar AIK?

Det vankas roligare saker just nu, även om det är riktigt kul att blogga. I natt börjar resan mot staden vi ska ta med storm. Vilken den är, ja det förstår säkert de flesta men det är kanske lika bra att ha hemligheter så att ”vissa” håller sig lugna och städade, ja inte vi alltså.

I natt startar alltså färden och vi räknar med att vara hemma på söndag. Ja, vi räknar med det alltså. Det är det som är planerat, men som ni säkert förstår så kan man inte räkna med något längre utan varje dag är en ny dag med nya lärdomar.

Igår till exempel fick jag reda på att det där ”Klargörandet” som AIK så fint lagt upp på den officiella hemsidan är INTE ens skrivet av AIK! Ni läste rätt, det är inte AIK som skrivit detta utan det är Lena Sahlin. Säkerhetsansvarig på Hockeyligan! Jajamensan. Bra jobbat AIK!!!!  Nu satt tydligen en eller två personer på AIK och redigerade detta lite grann så att det skulle bli ett litet mer AIK-relaterat inlägg men bara tanken att dom ber Lena Sahlin att skriva detta är ett stort fett hån mot oss alla. Helt enkelt en fet käftsmäll! Handlat i panik? Dom skulle varit med utan för A-sektionen i torsdags i stället. Då hade dom kanske fattat lite bättre och att det var dom själva som satte oss i denna situation. Deras panik är inget mot det människorna kände på Globen i torsdags! 

Det var Lena Sahlin som läxade upp Anders Gozzi för hans uttalande i media och vad gör då de andra herrarna i AIK då? -”Jo men vi frågar om inte Sahlin kan skriva, för vi vet ju inte vad som ska stå”! Hur f-n tänker man?

Jag hoppas att mötet ikväll blir ett riktigt bra möte. Nu vet jag att det är bra folk med på mötet som jag litar på till 100% och jag vet att dom kommer föra vår talan.

Så innan jag är tillbaka i storstan igen och innan vi har fått reda på hur det har gått på mötet så kan ni njuta av Jesper Zermans bilder från vinstmatchen mot Främlingslegionen (enligt Mattias Ek, Expressen) Lakers.

Detta bildspel kräver JavaScript.

NÄR SLUTADE EN SUPPORTER ATT VARA MÄNNISKA?

Om Black Indeed

Hockey är min passion. Personliga tankar om hockey i största allmänhet även om AIK alltid är #1.
Det här inlägget postades i A-laget, AIK, Bortaresor och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.