En webshop men ingen information

Kan köpas i nya webshopen / AIK Hockey

Fick av en slump ikväll veta att AIK Hockey faktiskt har en webshop. Problemet eller vad man säger är ju att det inte finns ett uns av information om detta på hemsidan.

Även om man nu håller på att färdigställa den nya hemsidan så kan man inte glömma bort att få ut information till oss supportrar. Det behövs ju bara några rader:

”Nu lanserar vi AIK Hockeys webshop”, typ eller nåt. Inte direkt svårt eller tidskrävande. Fick veta ikväll att informationen fanns på AIK Forum, men det är inte direkt många som är där inne och jag fick leta mig fram efter den informationen där också.

Nu har jag i alla fall fått ut informationen om shopen som hittades av Enrico92 inne på Golden Hill. Bra jobbat där Enrico92.

Det handlar ju ändå om pengar in för AIK och då borde det ligga i klubbens intresse att sälja mycket. De flesta tror ju att det enbart handlar om biljetter men si det gör ju inte det.

####

Fick så här i efterhand veta att webshopen skulle lanseras på nya hemsidan, och att man tjuvade lite på lanseringen, men egentligen så kan det inte vara så svårt att bara länka till sidan via den gamla sidan, eller? Nu har jag i alla fall länkat så jag hoppas att så många som möjligt hittar vad man söker på webshopen.

Ut med så mycket information ni kan AIK, det lönar sig i slutändan, vem vet AIK, ni kanske hade fått in en hel del pengar till poliskostnaden om inte annat.

Om Black Indeed

Hockey är min passion. Personliga tankar om hockey i största allmänhet även om AIK alltid är #1.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.