Lite panik

Det har blivit lite panik ute bland AIK:arna när det gäller biljetter till matchen ute i Pinbackshallen. Det verkar inte som om det gått fram att man kunde köpa förköp – och då få billigare biljetter – utan många kommer antagligen att chansa att dra ut till Märsta i morgon. Tufft sits. Själv klarar jag mig men däremot så undrar jag hur man får tag på biljetter till matchen den 23:e som spelas i Sollentuna mot Timrå!

Har frågat runt nu och ingen verkar veta, så är det någon som vet, dela gärna med er!

Gnaget on Tour drar igång i morgon. AIK kommer att vara på matcherna runt omkring Stockholm och här ser ni schemat var dom kommer att vara. Tävlingar om bland annat biljetter till Elitseriepremiären, träffa spelare, ledare och du kan ta del av riktigt bra erbjudanden.

Det finns bara ETT AIK! / Jesper Zerman

 Satt och kikade lite på SSK emot Skellefteå och jag fick kalla kårar av att höra denna reporter från Norran. Okej, det var deras tidning som sände matchen men att höra AIK konstant hela tiden, jag klarar inte av det, så enkelt är det. Fick lov att stänga av ljudet för att kunna se klart matchen, på inrådan av Marie Hallman, TACK Marie 🙂

Om Black Indeed

Hockey är min passion. Skriver om det mesta på gott & ont.
Det här inlägget postades i A-laget, Allmänt, Träningsmatch. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite panik

  1. Eddie skriver:

    e lite orolig för just timrå-matchen, måste ha biljett…..

Kommentarsfältet är stängt.